Rallystevne

I helga arrangerte vi i Namsos Omegn Hundeklubb dobbelt rallystevne, sammen med Steinkjer Hundeklubb. Det var gøy å komme igang igjen, til tross for at det ble noe amputert pga. smitteverntiltakene vi var pålagt og overholde. Jeg deltok i klasse 2 med Heila og Jazmin. Bindi deltok ikke pga. at hun nettopp er parret.
Resultatmessig var det ikke så mye å skryte av for min del. Lørdag ble det disk på Jazmin og kun 46 poeng på Heila. Jeg har hatt problemer med motivasjonen til Heila i konkuranser siste året. Jeg måtte kjempe oss gjennom banen, og til dommers kommentar: "den som gir seg er en dritt "😂 Søndag brøyt jeg med Heila da hun begynte på samme viset. Håper jeg greier å finne ut av hva som gjør at hun ikke vil. Jazmin fikk 3.plass med 184 poeng, og det er jeg fornøyd med 😊

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

B-kullet er født

B-kullet 1 uke