B-kullet 1 uke

 I dag er B-kullet 1 uke, og valpene vokser og trives. Det ble feiret med en liten fotoshoot av hver enkelt valp.

Bindi begynner nå å forlate kassa litt mer, og tar seg gjerne en kosepause sammen med oss innimellom. Men hun er fortsatt skeptisk når jeg løfter noen av valpene ut av kassa, så det gjør jeg minst mulig.

Alle har lagt bra på seg, noen mer enn andre. Jeg holder et ekstra øye med et par som jeg ikke synes har lagt på seg som forventet. Men de er friske og gode og runde alle sammen,  så det er nok ingen fare.

Tispe 1, 394g

Han 1, 490g

Tispe 2, 365g

Han 2, 343g

Navnene er nå bestemt:

Liahompens Bring It On Buddy av BB

Liahompens Bright and Shiney av BB

Liahompens Born Legacy av BB

Liahompens BlingBling Bella av BB

Hvem som får hvilket navn vet jeg ikke enda.
































Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Rallystevne

B-kullet er født